Úvod / Tipy z Itálie

Omezený provoz kanceláře

16. 03. 2020

Vážení zákazníci a návštěvníci našich stránek,

vzhledem k opatřením proti šíření viru COVID-19 nám dovolte Vás informovat o aktuální situaci ohledně provozu kanceláře společnosti Italia Travel s.r.o.

Zdraví našich zaměstnanců a zákazníků je vždy na prvním místě. Rozhodli jsme se proto od úterý 17. 3. 2020 uzavřít naši kancelář do odvolání a zahájit omezený provoz. Veškeré zákaznické služby, prodej zájezdů a administraci spojenou s prodejem cestovních služeb odbavujeme v rámci možností ve všední dny od 9 do 15 hod. Po dobu omezeného provozu nás prosím kontaktujte online, telefonní linka zákaznických telefonních čísel je omezená, stejně jako bude pro veřejnost uzavřena pobočka cestovní kanceláře. Jakmile to bude možné, vrátíme vše do běžného provozu.

Děkujeme za pochopení a přejeme všem hodně zdraví. 

CK Italia Travel 

Vláda České republiky omezila pohyb osob za hranice České republiky. Všechny klienty, kterých se dotknou změny jejich dovolených budeme v co nejkratším čase kontaktovat. 

V tuto chvíli vás prosíme o trpělivost. Všechny vaše dotazy a požadavky postupně vyřizujeme. Prosíme vyčkejte, odpověď dostanete v příštích dnech.

Nerušte zájezd, vystavíme vám poukaz!

Jednou z možností změny zájezdu je poukaz v hodnotě vaší stávající dovolené. Poukaz můžete následně proměnit v dovolenou ve chvíli, kdy bude možné znovu bezpečně cestovat.

Zachráníte tak nejen svou dovolenou, ale pomůžete také zaměstnancům cestovního ruchu a jejich rodinám. Děkujeme, že jste v tuto obtížnou dobu solidární!

Více informací na https://www.mmr.cz/cs/ostatni/web/novinky/mmr-oznamuje,-ze-zakaznici-cestovnich-kancelari-mo

Pro lepší orientaci jsme připravili seznam nejčastějších dotazů našich klientů:

1. Jaký je postup cestovní kanceláře, když nemohu odcestovat z důvodu uzavření hranic?

Pokud byl vydán zákaz vycestovat v termínu vaší dovolené, cestovní kancelář Italia Travel vám vrátí veškeré uhrazené platby (většinou formou poukazu na příští zájezd) nebo po dohodě s Vámi navrhne změnu termínu zájezdu. Pro aktuální informace doporučujeme sledovat Ministerstvo zahraničních věcí.

2. Do kdy mám storno poplatek bez dalšího navýšení?

Výše storno poplatků se řídí všeobecnými obchodními podmínkami, které najdete v e-mailu, který jsme vám poslali spolu se smlouvou nebo na odkazu: https://www.italiatravel.cz/uploads/fotky/VŠEOBECNÉ%20SMLUVNÍ%20PODMÍNKY%20CK%20ITALIA%20TRAVEL%2025.5.2018_1.pdf

3. Co by se stalo, kdybychom museli zůstat v Itálii, protože tato země nebo ČR uzavře hranice?

Jako občané ČR se vždy můžete vrátit domů. Počítejte s tím, že pravděpodobně budete v karanténě.

4. Co když se v destinaci nakazím nebo budu muset být v karanténě?

Italia Travel v takovém případě nese náklady na ubytování na 3 noci v zařízení rovnocenné kategorie. Léčebné výlohy jsou hrazeny v rámci cestovního pojištění, pokud jste měli sjednáno cestovní pojištění.

5. Kryjí pojišťovny náklady na pobyt v nemocnici a prodloužení pojištění v případě nákazy v destinaci?

Vždy záleží na konkrétních podmínkách cestovního pojištění. Pokud máte cestovní pojištění od Italia Trave ve spolupráci s Uniqa nebo Allianz, máte léčebné náklady hrazené pojišťovnou.

6. Je možné bezplatně změnit termín zájezdu?

Změnu zájezdů řešíme individuálně, protože je vždy nutné ověřit u pořádajícího ubytovacího zařízení.

7. Vrátí se mi částka za pojištění, když cestovní kancelář zruší zájezd?

Ano, pokud se jedná o zrušení ze strany cestovní kanceláře, tak se vrací peníze i za pojištění.

8. Dostanu zpět peníze za pojištění, když žádám o storno zájezdu?

Součástí pojištění je i pojištění storna zájezdu, které čerpáte od chvíle, kdy zájezd koupíte. Proto ho nemůžete zrušit a dostat peníze zpět. 

9. Mám objednanou letní dovolenou a přemýšlím, že zruším zájezd. Jak mám postupovat?

Prozatím Vám doporučujeme vyčkat, situace se mění každý den. Až do 60-ti dní před odjezdem můžete stornovat zájezd bez dalšího navýšení poplatků.

 

2010 - 2024 © Italia Travel - nejlepší dovolená v Itálii
Vytvořilo Plugo.cz - tvorba e-shopů