Úvod / Tipy z Itálie

Zpětná vazba našich klientů z Itálie 2020

24. 07. 2020

Jelikož pokračuje doba plná nejistot a obavy cestovat, zveřejňujeme pro Vás průběžně zpětnou vazbu našich klientů, kteří se i přes silný mediální tlak, rozhodli v letošním roce vydat do pohostinné Itálie.

Jedná se o cca 20 % klientů, jež pobyty nezrušilo a ti, kteří se nám ozvali, ať už zavolali nebo napsali, všichni se vrátili v pořádku, spokojení, odpočatí a jsou rádi, že si slunnou a bezstarostnou dovolenou u moře užili.

Dovolíme si zdůraznit, že Vaše zdraví a spokojenost je pro nás nejdůležitější, pokud by se  epidemiologická situace v Itálii zhoršila, Vaši dovolenou bychom po dohodě s Vámi přesunuli na příští rok, do Itálie bychom Vás neposílali. Aktuální situaci v Itálii denně sledujeme po 18 hod. zde:

Recenze našich klientů, kteří se vrátili letos z Itálie:

Dne 01.07.20 v 8:52 p. zavrel napsal(a):

Dobrý den, vrátili jsme se z dovolené v Itálii. Vše proběhlo skvěle, ubytování bez problémů v apartmánu nové vybavení všude uklizeno a desinfikováno. Na domácích bylo vidět že jsou opravdu rádi že jsme přijeli. Rozhodnutí o odjezdu na dovolenou po otevření hranic bylo narychlo ale jsme rádi stálo to za to. Chtěl bych poděkovat paní Monice Vittové za skvělou komunikaci. Díky Petr Zavřel.
Dne 02.07.20 v 10:42 p. Suchá napsal(a):

Dobrý den,

ráda bych vám poděkovala za zprostředkování dovolené v Bibione.
Celá dovolená proběhla v naprostém pořádku, v agentuře, přímo na místě nás odbavili velice rychle, ihned po příjezdu cca v  8:00 hod. ráno.
Apartmán byl čistý, uklizený. Co mě však šokovalo, že  ve vybavení apartmánu nebyly deky na přikrytí.
Do Bibione s manželem jezdíme již cca 15 let, někdy i vícekrát za sezónu, ale ještě se mi nestalo, že by nebyl apartmán vybavený přikrývkami!!!
V agentuře nám naštěstí deky půjčili za poplatek. Ale kdybych tuto informaci měla již od vás, klidně bych deky přivezla z domova, stejně tak jako vozím povlečení. O tom se ve svých prospektech a na webu zmiňujete dostatečně, ale o přikrývkách ani zmínka.
Doporučuji proto, abyste své budoucí klienty informovali lépe, co sebou na dovolenou v Itálii v apartmánech budou potřebovat.
S přáním příjemného dne
Marcela Suchá

Naše odpověď: z hygienických důvodů jsou v letošním roce přikrývky v této agentuře za poplatek, neboť jsou profesionálně vydesinfikované. Klienti byli první v letošním roce v této agentuře a tuto informaci nedostali. Omlouváme se.

Dne 20.07.20 v 14:37 p. Sovová napsal(a):
Dobry den,

pisi,ze jsme si dovolenou v Italii uzili. Byli jsme spokojeni s ubytovani vice nez loni v Caorle. Pocasi nam pralo a uzivali jsme si poloprazdnou plaz, dekujeme!
S pozdravem, J.Sovova

Dne 23.07.20 v 11:58 p. Korpassová napsal(a):

Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za krásnou dovolenou, kterou jsme s vnoučaty strávili  díky Vaší CK v San Mauro Mare.. Počasí nám přálo, ubytování jsme měli v příjemném prostředí rodinného hotelu s bazénem kousek od moře. Zaměstnanci hotelu byli velice příjemní - dokonce se s námi ochotně na památku vyfotili. Během celého pobytu jsme neměli pocit jakéhokoliv omezení a to jak  na pláži tak i v městě  samotném. Prostě, dovolená byla super. Zároveň děkuji paní Kamile Riva za její profesionální  přístup  k zajištění  naší dovolené. S pozdravem Korpassová.

Dne 27.07.20 v 14:45 Gabriela Švadlenová napsal(a):

Dobrý den,

v sobotu jsme se vrátili z týdenního pobytu v Caorle. Vše bylo v naprostém pořádku, ubytování krásné. Chtěla bych vám tímto za vše moc poděkovat a určitě se zase za rok na vás obrátím.:-). Přeji vám hodně spokojených zákazníků a s pozdravem Švadlenová

Dne 28.07.20 v 20:32 Tomáš Ritter napsal(a):
pobyt na poslední chvíli byl super. Trochu jsme se báli, jak to bude s lehátky a shlukováním maximálně 4 osob, ale berou to tam po italsku, takže žádná omezení jsme nezaznamenali. Ubytování bylo dle očekávání. Cesty bez kolon, takže jsme se stihli vykoupat už první den.
děkujeme
Ritterovi

Dne 30.07.20 v 12:33 Michal Pála napsal(a):

Dobrý den, vrátili jsme se z dovolené v Lignano Sabbiadoro. Byli jsme ubytováni v apartmánu, který byl plně vybaven a nechyběla ani velká terasa s výhledem na moře. Dovolenou jsme si s dětmi užili na 100 % - odpočinek, moře, slunce, poloprázdné pláže. Cesta bez komplikací, pouze ve vnitřních prostorách jsme museli mít roušky. Jsme rádi, že jsme se nenechali odradit a do Itálie jeli…Děkujeme moc, můžeme jen doporučit!!!

S pozdravem Michal Pála

Dne 08.08.20 v 09:32 Petr Kohut napsal(a):

Dobrý den,

chtěl by jsem Vám poděkovat za letošní Itálii a pobyt v hotelu Columbus v Caorle. Vrátili jsme se maximálně spokojení a šťastní. I přes všechny trable spojené s hysterií nesoucí pojmenování COVID-19 jsme moc rádi že jsme do Itálie vycestovali. Cesta, pobyt, ubytování, situace na pláži a v samotném Caorle byla v absolutní pohodě a klidu.

Přeji Vám spousty spokojených klientů a budeme doufat že se Vaší CK nedotkne krize C19 a budeme s Vámi moci opět vycestovat k moři nebo na lyže.

S pozdravem

Mgr. Petr Kohút

Dne 30.08.2020 v 8:32 p. Kulikova napsal(a):

Dobrý den,

píšu Vám zpětnou vazbu po dovolené a musím potvrdit jedním slovem perfektní. Zažili jsme Itálii bez nahuštěných pláží a počasí měli celý týden taky fajn. Drželi jsme se stranou od lidí, takže jsme příliš místní turismus nepodpořili, obavy jsou velké. Nicméně účel splněn a přes všechny obavy i cesta domů v pohodě (italsko- rakouské hranice zdržení 40 minut). Ráda bych v rámci zlepšení vašich služeb podotkla vhodnost doplnit přesnou informaci o přikrývkách, nejen o ložním prádle. Hodně nás překvapilo, že tam nejsou vůbec. V agentuře nám sice nabídli půjčení, ale bylo tak teplo, že nebyly potřeba a spali jsme jen pod povlečením.

Děkujeme velice za Vaše služby a přejeme hodně spokojených klientů a hlavně možnost tu dovolenou lidem umožnit.

Kulíková

Dne 17.09.2020 v 11:02 p. Lanzhotsky napsal(a):

Dobrý den,

chtěla bych vám touto cestou poděkovat za naštěstí uskutečněný zájezd do itálie. Naše oblíbená eracla mare nás přivítala nádherným počasím,klidem, dobrým jídlem i vínem :-D (ostatně jako vždycky).

Krásně jsme si odpočinuli, nošení roušek ve vntřních prostorech nás nikterak neomezovalo. Navštívili jsme po dlouhé době i Benátky. Byl to krásný zážitek, pokud mohu srovnat a říct s trochou nadsázky - byli jsme tam téměř sami:-D.

Ubytování krásné, není vůbec co vytknout. Organizace výborná - early check-in, wifi, rezervace pláže......úžasné- ostatně jako vždycky!!!!

Škoda jen, že vyždycky dovolená tak rychle uteče:-((

Děkujeme a zdravíme

Lanžhotská Ludmila

Dne 20.09.2020 v 18:16 p. Roh napsal(a):

Dobrý den. Takže, vše proběhlo v pořádku. Apartmán pěkný, vše fungovalo. Desinfekci jsme si provedli i po příjezdu sami. Na plážích lidí málo, akorát více v centru večer- ustenku venku po 18 hod. měla tak polovina lidí, vše v pohodě a klidu. To samé plati i o cestě. Počasi slunečné a teplé jak v červenci takže spokojenost. Děkujem  s pozdravem  Petr Roh

Dne 22.09.2020 v 10:05 p. Denis napsal(a):

Dobrý den. Byli jsme na dovolené v Itálii, a všechno bylo v pořádku, jsme velice spokojený. Moc Vám dekuji.

S pozdravem Denis

Dne 18.09.2020 v 12:06 Karel Janecek napsal(a):

Dobrý den, Kamilo,

chci Vám poděkovat za veškeré informace a doporučení pro pobyt v Caorle. Jezdíme tam již opravdu mnoho let a jako vždy i nyní jsme byli spokojeni.

Cesta tam, pobyt v Caorle i cesta zpět proběhla bez jakýchkoliv potíží. Dovolená bezvadná.

Ještě jednou celému vašemu týmu děkuji a přeji úspěch.

S pozdravem, těším se na Vaši odpověď

Karel Janeček

Dne 23.09.2020 v 12:50 p. Sedlarova napsal(a):

Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za krásnou dovolenou v Caorle, ve velmi pěkném hotelu Stellamare. Jednolůžkový pokoj měl výhled na moře. Jako vždy jsem byla se službami CK Italia Travel spokojená. Jsem ráda, že jsem na dovolenou odjela a nenechala jsem se odradit od cesty k moři. Roušky ve vnitřních prostorech nikoho neomezovaly. V Caorle jsem byla již potřetí a pokaždé je tam nádherně.

Doporučuji všem, kteří se nemohou rozhodnout, aby se chránili dle doporučení, ale aby cestovali.

Už nyní se těším, až s Vámi příští rok vycestuji.

Přeji Vaší CK hodně spokojených klientů a ať se do budoucna daří.

S pozdravem, Jindřiška Sedlářová

Dne 21.09.2020 v 11:49 Jaroslava Homolová napsal(a):
Prajem pekný deň.

Prežili sme krásnu dovolenku ,teplé more,krásne ubytovanie,personál príjemný a spokojní sme sa vrátili domov.
Želám Vám veľa spokojných klientov a už sa teším na budúcu dvolenku. Homolová